piątek, 31 sierpnia 2012

♥ 011. Heaven is a place on earth with you - Kristen Stewart.

Nie wierzę, nie chcę wierzyć, że wakacje się już kończą. Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale według mnie dało się odczuć i to solidnie, że wakacje w tym roku były krótsze. Mam nadzieję, że ten rok minie mi tak szybko jak poprzedni i tego wam też życzę. Notki napewno pojawiać się będę jeszcze rzadziej niż dotychczas, ale jakoś postaram się to przetrwać i nadrabiać w dni wolne i weekendy. Dodatkowo dobija mnie fakt, że mam na głowie jeszcze imprezę na blogu z okazji jego urodzin. Strasznie mi zależy, żeby impreza była naprawdę wyjątkowa. Trzymajcie kciuki. ; )

  Charlotte   Kristen Stewart    14:26

 
 
 
 
 
  


________________________________

Zamówienia :
GRADAN.BLOG.ONET.PL
 
PERNAMENT-DESIGNS.BLOGSPOT.COM
( kliknij na buttony, aby przejść do szablonu )

____________________________ 
Ogłoszenia parafialne :
• zadawajcie pytania tylko i wyłącznie TUTAJ
• zgłaszajcie się do informowania o nn 
• przyjmę 2 zamówienia na szablony fan site, więcej informacji TUTAJ



6 komentarzy:

  1. WSPANIAŁY SZABLON!! Bardzo dziękuję! ♥.♥
    // Pernament-Designs

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Zamówienie dla gardan cudowne! Grafika śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko. Zapraszam również do siebie- http://amazinggraphicsforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczął się I etap konkursu na FRAMBOISE-AMOUR! xoxo Without Me & Charlotte.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.