piątek, 17 sierpnia 2012

♥ 006. Live like there's no tommorow - Vanessa Hudgens.

Hej.Dziś prywaty nie będzie, bo nie wiem co mam pisać. Tak już jest jak ma się nudne życie. Jeżeli chodzi o notkę, to mi nie wyszła, chociaż nawet ujdzie ostatni zestaw. Taki mhroczny. : o Obiecuję, że postaram się wykorzystać wszystkie propozycje, jakie dostałam pod poprzednimi postami dotyczące propozycji co do notek. Ysz, jakie skomplikowane zdanie. 
Założę się, że w momencie, kiedy ta notka się opublikuje będę sobie słodko spać. ♥

   Charlotte   Vanessa Hudgens  8:00
     
     
     
      

5 komentarzy:

  1. Wow ! Jestem zachwycona trzecim nagłówkiem *.* wow, wow, wow, wow ! < 3 Totalnie w moim guście ... no BOSKI JEST ! Kiedy go zobaczyłam .. tego nie da się opisać ! :* Zrobisz kiedyś z Big Time Rush ? Z każdym chłopakiem oddzielnie ? I z Emmy Rossum ? Czekam cierpliwie. // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowieku ja nie śpie o takiej porze.
    A notka = piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. `Łał notka MEGA !!! Naj 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka śliczna, wszystkie zestawy mi się podobają, zwłaszcza pierwszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na NN // GARDAN

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.