czwartek, 23 sierpnia 2012

009. The sun is going down - Dakota Fanning.

Hej. Ostatnio naszła mnie ochota na zrobienie grafiki z Dakotą Fanning, która jest moim absolutnym ideałem piękności. Wiele bym dała, żeby wyglądać tak jak ona. 
Notka, wydaje mi się, nie wyszła najgorzej. Bardzo podoba mi się drugi nagłówek, ale ocenę pozostawiam Wam. ;> 

   Charlotte   Dakota Fanning    8:00

     
     
     
     


___________________________

No i co myślicie? Lubię środkową przypinkę, jest taka hypnotajzing. 
xoxo Charlotte. 

UWAGA!

Od dzisiaj wprowadziłam zamówienia na szablony fan site, aby dowiedzieć się więcej zajrzyj do zakładki Orders • zamówienia w menu prawej stronie.

6 komentarzy:

  1. Piękne! Pierwszy najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki III etapu na: http://blondiee-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jedyneczka jest śliczna, dwójeczka też *.* Może by tak 2 szablon dla mnie ? Zamówiłabym :) // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło jest odwiedzać blogi blogspot . ; D . Tu wszystko tak świetnie działa . Śliczny blog , grafika godna złota <3 . Informuj o nn jak możesz , a przy okazji NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miły komentarz , notka piękna *.* Najbardziej Podoba mi się trzeci zestaw , choć dwa pierwsze też super ^.-- U mnie pojawiła się nowa notka z Lucy Hale , zapraszam :) // amazey

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.