czwartek, 2 sierpnia 2012

♥ 002. Wanna be in love - Kelsey Chow.

Hej. POŁOWA WAKACJI ZA NAMI! : c Cóż, trzeba żyć dalej. Dla zainteresowanych jak mi się bloguje na blogspocie - jest świetnie. Nie sądziłam że tak szybko wszystko ogarnę. Każda interakcja wykonuje się w zawrotnym tempie, nic się nie tnie, wszystko jest łatwe, szybkie i wygodne. Mam tylko do Was takie pytanie. Wyświetla Wam się kwiatowy pattern w tle? Bo u mnie jest wszystko dobrze, a ktoś mi powiedział,  że nic tam nie ma. : c
Ostatnio na blogach graficznych zapanowała moda na notki z Kelsey Chow, więc postanowiłam nie być gorsza. A co.  

   Charlotte   Kelsey Chow  16:54


       

       

       

       

___________________________________________

To by było na tyle. Podoba się?

11 komentarzy:

  1. Ach, ten trzeci jest piekny :D Mnie tez zaskoczyla latwosc obslugi blogspota, moglam sie szybciej zdecydowac na te zmiane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne nagłówki
    `Ya.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie . Tak u mnie widać w tle :) Zgadzam się z Atmosphere. śliczny trzeci blend i cudwnie dobrana sesja .

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) dellenstudio.blogsopot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tło świetnie widać. Grafika śliczna <33 // ombre-bonheur

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic przeciwko oddaniu mi tych komentarzy na blogspocie. A tło widać, wcześniej nic na ten temat nie pisałam, bo wchodziłam do Ciebie z komórki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widać tła .. ;/ Nw dlaczego innym się pokazuje, a mnie nie : c // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  8. przydzieliłam ci gwiazdę: Bella Thorne a dodatkowa to Rachel Bilson

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy etap konkursu graficznego na FREAKIES juz się zaczął! Wchodź i rezerwuj gwiazdę, z którą zrobisz pracę - kto pierwszy ten lepszy - zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.