poniedziałek, 30 lipca 2012

♥ 001. Kolejny początek / Big Textures.

Hej kochani. Jak widzcicie wszystko jest nowe. Nowa domena, nowy adres, nowy szablon. Właściwie tylko ja zostałam ta sama. ; ) Mam nadzieję, że Fleur Impression przypadnie Wam do gustu i jeżeli wcześniej czytaliście Pavement, zostaniecie ze mną też tutaj.
Dzisiaj taka notka na szybko, bo zależało mi żeby już dzisiaj otworzyć tego bloga, a zamknąć Pavement, a nie chciałam Was zapraszać do całkiem pustej strony. Zrobiłam szablon, który z powodu mojego lenistwa jest identyczny jak ostatni szablon na Pavemencie. Ale jak coś jest dobre, to warto to powtórzyć. Lubiłam ten szablon i nie chciałam się z nim tak całkiem rozstawać. : 3 Za kilka godzin powinny być już nowe buttony, więc jeżeli ktoś ma mnie w elicie jako Pavement.blog.onet.pl proszę o zmianę. ; >


   Charlotte   Big textures  16:05


                 

___________________________________________________

Taki skromny ten początek, ale następna notka będzie większa. ; >

47 komentarzy:

  1. Ładne tekstury.Pobrałam je.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, postaram się regularnie komentować i wchodzić, biorę tekstury ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. nn na http://gardan.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko wroce do Polski to dodam cie do ulubionych. I powodzenia przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te teksturki zaraz je pobieram zapraszam cie na mojego nowego bloga http://dallenstudio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pomyłka to jest dellenstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 25 // GARDAN.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. + 10 kom, za to że tak długo musiałaś czekać :)
    1,2

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne tekstury, pobieram kilka. Zapraszam do siebie na FREAKIES ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.