wtorek, 21 sierpnia 2012

♥ 008. Color palettes // 6

Hej. Jak już zapowiadałam w poprzednim poście, dzisiaj będą palety kolorów. Jest to nic innego, jak zestawienie fajnie komponujących się ze sobą kolorów. Mogą się one wam przydać w doborze kolorystyki szablonu bądź profilu. Kolor możecie pobrać za pomocą kodu koloru zapisanego na górze, ale także dzięki pipecie w programach graficznych. Pomysł zaczerpnięty z bloga Gliteruje, ale palety wykonałam sama, kolory też dobierałam samodzielnie.

   Charlotte   Color Palettes  8:00
Moja ulubiona to trójeczka, naprawdę kolory genialnie wyglądają razem, W następnej znów wykorzystam czyjąś propozycję, jeszcze zobaczę kto będzie tym szczęśliwcem. 
xoxo Charlotte.

6 komentarzy:

  1. Hahaha, już na pierwszy rzut oka notką mamrotałam sobie w myślach "A ja wiem skąd ona to ma, hehe!" A tu taka niespodzianka, kolory swoje. Że też na to nie wpadłam... Pomysł fajny, może którąś paletkę ukradnę ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczę...może się przyda ;D ale pomysł spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na notkę. Napewno skorzystam z któryś z palet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenia :) // GARDAN

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.