niedziela, 26 sierpnia 2012

♥ 010. With a smile on my face - Demi Lovato.

Hej! Spóźniłam się z tą notką, wiem. Ale to już dziesiąta na tym blogu!  Na onecie miałam na koncie 30 notek, więc gdyby nie przenosiny byłoby już blisko do pięćdziesiątej. : c Ale co tam, i tak mam powód do imprezy, bo już za niewiele ponad 2 miesiące odbędą się pierwsze urodziny bloga!
Dzisiaj przychodzę do was z grafiką z Dems, a właściwie tylko z candids z nią. Jestem całkiem zadowolona, i z nagłówków, i z ikonek. Dobra, jedziemy.


   Charlotte   Demi Lovato   12:55

 
         



_____________________________________

Ogłoszenia parafialne :
• zadawajcie pytania tylko i wyłącznie TUTAJ
• zgłaszajcie się do informowania o nn 
• przyjmę 4 zamówienia na szablony fan site, więcej informacji TUTAJ


50 komentarzy:

  1. Śliczne! <33 Trzeci nagłówek najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Informuj mnie o nn. Notka śliczna, git że avki :) // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie śliczne ;D .. a szczególnie ostatni nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. szpanowanie angielskim #zawszespoko . ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. przypominam o oddaniu pracy na konkurs na blondiee-graphics!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh... śliczne ; D . Jak ty to robisz że wszystko jest takie idealne ? ^.^ NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  7. Są już wyniki IV etapu na blondiee-graphics

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi i trzeci nagłówek miażdży *-* Ale cała notka świetna <3 // amazey

    OdpowiedzUsuń
  9. ślyyyyycznee < 3 // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne//nowa notataka na dellenstudio

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeci, jak ja kocham Demi ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na ogromną nową notkę na FREAKIES - mnóstwo grafiki i dodatków, a także polecenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na blogu FRAMBOISE-AMOUR.blogspot.com odbywa się konkurs graficzny. Wpadnij i zobacz na czym polega :] xoxo Without me & Charlotte ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. PIERWSZY ETAP konkursu graficznego na OMBRE-BONHEUR już się zaczął.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.