poniedziałek, 13 sierpnia 2012

♥ 004. Don't make me sad - Ewa Farna.

Hej. Omgf, pogoda mnie dobija. Miałam zacny plan korzystania z wakacji, a tu dzeszcz 24/7.Zawsze spoko.
Dziś Ewa Farna ( w końcu ), na prośbę pewnej czytelniczki. Przepraszam cię, że musiałaś tyle czekać. Miałam zrobić notkę z Ewą jeszcze na tamtym blogu, ale przez tą przeprowadzkę wyleciało mi z głowy. Mam nadzieję, że takie zestawy Cię usatysfakcjonują.


   Charlotte   Ewa Farna  11:26
 
     
     
     
     

__________________________________

Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, pamiętajcie, że możecie zadawać je TUTAJ
W następnej notce planuję dać Amandę Seyfried, ale nie obiecuję - nie patrzyłam, jak wygląda sprawa ze zdjeciami.

xoxo Charlotte.

P.S. Wczoraj kopnęła mnie wena i chyba mam pomysł na nowy szablon!

 NOWY SZABLON JUŻ JEST!
Z (wielką) pomocą Agaty, jest on prawdziwym Fan Site - napisy na dole to już nie atrapa, a prawdziwe odnośniki do stron bloga.  

12 komentarzy:

  1. Hej :) przypadkowo weszłam na twój stary blog ( pavement ) i zauważyłam na zdięciu z Seleną śliczną różową teksture w kwiatki . Mogłabyś ją podać w następnej notce ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie. Najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw! //ombre-bonheur

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Niven...pierwszy najlepszy. Pozatym jeżeli chodzi o Amandę to ma bardzo dużo fotek różnych i napewno coś znajdziesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierzesz udział w konkursie graficznym na FREAKIES, do 15.08.2012 oddaj 3 iconki 150x150, a najpierw wybierz gwiazdę, z którą zrobisz tą pracę (zostały trzy), szczegóły tutaj: http://freakies.blog.onet.pl/26-birdy-1st-etap,2,ID486030753,n Pozdrawiam // FREAKIES

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, to szkoda, trudno, wypiszę Cię.. Ale wpadaj na mojego bloga, zapraszam ;)) // FREAKIES

    OdpowiedzUsuń
  6. LUDZIE! Klikajcie na napisach na nagłówku. Ja se tam z Moniką geniuszę :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za te notkę, jest śliczna ^^
    Zgadzam się z innymi, pierwsza jest chyba najlepsza, ale podobają mi się wszystkie.
    Jednakowoż, gdybym wiedziała coś o Twojej przeprowadzce , nie byłabym taka natrętna, za co przepraszam. : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o przeprowadzkę z oneta na blogspota :]

      Usuń
    2. Aaaa, za to i tak przepraszam . ; >

      Usuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.