niedziela, 2 września 2012

♥ 012. Fonts // 1

Hej. Jako że nie miałam weny na grafikę, dziś coś z serii dodatków. Postawiłam na czcionki. Możliwe, że niektóre z nich już wcześniej dawałam na innych blogach, ale nie miałam ochoty, żeby to sprawdzać.Endżoj! 
: > Aha, należy jeszcze nadmienić że podglądy i linki robiłam sama, także, jeżeli bierzecie je stąd i wstawiacie na bloga to credit please.
  Charlotte   Fonts    02:00

 
 
 
 
 
 
 ___________________________________________
Dajcie mi znać, czy się Wam podobają. 
Ogłoszenia parafialne :
• zadawajcie pytania tylko i wyłącznie TUTAJ
• zgłaszajcie się do informowania o nn 
• przyjmę 2 zamówienia na szablony fan site, więcej informacji TUTAJ
 



78 komentarzy:

  1. Ładne. chętnie bym pobrała, ale już nam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czcionki ładne :) Oddaję 35 kom za szablon // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam jedną czcionkę, o nazwie "Feel cośtam" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już są wyniki konkursu na Blondiee Graphics!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddałam 15, teraz oddaję resztę, czyli 20 :) // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko się zgadza c; // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ruszył pierwszy etap konkursu na Shiny Graphics. http://shinygraphics.blogspot.com/2012/09/9-sometimes-i-think-about-future-etap.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomninam o oddaniu pracy na I etap konkursu // ombre-bonheur.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram kilka czcionek ;** . Śliczne <3 NN // QUIFF

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcesz aby ocenić twój blog? Koniecznie się zgłoś, ponieważ mam przeczucie że będziesz miała celujący! ;* http://ocenodawczy.blogspot.com/

    Zapisujemy się w komentarzach tutaj:
    http://ocenodawczy.blogspot.com/p/zgos-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze - WOW! Jakcudniejakcudniejakcudniejakcudnie *_________* A po drugie - no miałam problemy, same przeszły. Głowy nie dam, ale chyba montowałam tło jak mniej ludzi było na blogspocie, czyli rano, więc może o to chodziło... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak przy okazji - posiadasz stronkę na ps? Od jakiegoś czasu się nad tym zastanawiam, bo szczerze powiedziawszy to nie wiem, a w zakładce kontakt nic na ten temat nie ma :)

      Usuń
    2. Dziękuję. ; > Jeszcze nie skończone, bo nie mogę ustawić czcionek i tła wewnętrznego.

      Mam PS : http://poszkole.pl/strona/17335802 , ale usunęłam z zakładki kontakt, bo jestem tam raz na ruski miesiąc. Znudziło mi się po prostu.

      Usuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.