sobota, 15 września 2012

♥ 013. Guest note - Little Mix.

Hejka wszystkim.
Jestem Without me z frambosie-amour, a oto moja historia:
Jakby to sformułować. To było pewnego dnia. Pamiętnego dnia. Monika poprosiła mnie abym zrobiła gościnną notką na jej blogu. A dzień poprzedzający ten już się upominała abym ją dodała. Zapomniała mi wysłać zaproszenia więc sama to zrobiłam (ALE NIC JEJ NIE MÓWCIE. Wiecie, że niby się upiła lub coś i nie pamięta). I oto byłby koniec tej jakże długiej historii. No to to by wyglądało mniej więcej tak. Nie umiem pisać bajek, a już mam robić jakąś grafikę to masakra. Tak wiem, to nie ma żadnego związku ze sobą. Ale nie przedłużając. Piszcie w komentarzach czy Wam się podoba czy nie a moją gatkę macie już z głowy.


 Without me  Little Mix   11.06
   

  
  
  
  
  
  
  
No to do zobaczenia! 

9 komentarzy:

  1. no to musiała być gruba impreza, bo serio nic nie pamiętam. O_o

    ślicznie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się nagłówki, sądzę, że nawet lepsze niż robisz u siebie na blogu C: Monika musi być dumna :) I wgl, to do Moni: Zawsze podobały mi się twoje szablony, ale ten jakoś strasznie wyjątkowo przypadł mi do gustu :) Oby tak dalej. Może dasz taki sam, czysty darmowy szablon, aby można go było pobrać ? // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo! Jest jeszcze nie skończony, bo mam problemy z ustawianiem szablonu. ; )
      Pomyślę nad dodaniem takiego podobnego w psd. ; ))

      Usuń
  3. A tak wgl. to konkurs graficzny u mnie i 50. notka ! ZAPRASZAM :) // GARDAN

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.