sobota, 22 września 2012

♥ 014. Close to my heart - Bella Thorne.

O jeju, jeju. Jak zapuściłam bloga. Powód jest jasny, zaczął się rok szkolny i pewnie każdy z was ma to samo, tylko może niektórzy lepiej sobie z tym radzą. Statystyki leżą i kwiczą, ale chyba nie to jest najważniejsze. Ostatnimi czasy bardzo denerwowałam się blogiem, bo coś się stało z projektantem szablonów - nie dało się ustawić tła i czcionek, ale na szczęście wszystko, jak widzicie, wróciło do normy.
Pracuję też nad imprezą urodzinową, która odbędzie się już za miesiąc! Więcej szczegółów zdradzę wkrótce.


  Charlotte  Bella Thorne  11:08

     

 
  
 
 
 
   
  

__________________________________________________________ 


I takim oto sposobem stronę główną bloga opanowały piękne rude włosy Belli. *__*
Ogłoszenia parafialne :
• zadawajcie pytania tylko i wyłącznie TUTAJ
• zgłaszajcie się do informowania o nn 
• przyjmę 1 zamówienie  na szablon fan site, więcej informacji TUTAJ
 



6 komentarzy:

  1. Ten drugi nagłówek, ahhh .. piękna sesja, pięknie zrobiony ... Kochana ... jak ja ci zazdroszczę talentu < 3 Widzę, że szablon już w pełni ustawiny, efekt, piękny ! // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  2. I wgl. to mnie kupiłaś tym kwiatowym motywem, który nie jest za ostry, w sam raz. :* Pierwszy nagłówek też mi się bardzo podoba, ale niestety nie docięłaś kawałka napisu :/ szkoda, bo to troche psuje efekt. // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  3. CU-DO-WNA! Cudowna notka! Najbardziej podoba mi się trzeci nagłówek! Impreza urodzinowa ? Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, Bell ma cudowne włosy. Też chcę być ruda ;c A z nagłówków to pierwszy chyba najfajniejszy, ale przy takich cudnych pracach to trudno się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie CUTTINS.blog.onet.pl Mam nadzieje że wpadniesz i zostawisz jakiś komentarzyk. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.