środa, 28 sierpnia 2013

065. You gave me roses and I left them there to die - Ariana Grande.

 

Hej.W końcu udało mi się coś zrobić i napisać notkę. Korzystam z internetu mobilnego z mojego telefonu, który jest tak niesamowicie wolny, że notka wgrywała się na hosting 20 minut. Nie żartuję. Jest nagłówek inny niż blend. Wstyd mi, że coś takiego wam pokazuję - jest tragiczny. Ale mam nadzieję, że z czasem będzie tylko lepiej.

 photo 1_zps03122fd9.png  photo 3_zpsd860ef1d.png  photo 2_zpsa3110c10.png  photo 4_zps1fd36f6c.png 
 photo 10_zps71557543.png photo 12_zps87196ef4.png photo 11_zps95553405.png
 photo 9_zpsd4ca2dee.png photo 7_zpsb33ce3c9.png photo 8_zpsf302efb5.png
 photo 6_zps0a4c022a.png photo 5_zps69ad32be.png photo 4_zpsce7f6743.png
 photo 1_zpsc8a80e15.png photo 2_zps79d374b8.png photo 3_zps1de7c867.png 

21 komentarzy:

  1. 1 - cudowny
    2 - piękny
    3 - *O*
    4 - Imma dead.....

    Ah i ikonki - ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Ariana. Jaka ona piękna ;>
    Uwielbiam ten ostatni nagłówek *.*
    I ten drugi ;D |evelicon

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni nagłówek jest BOSKI!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni najlepszy ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy i ostatni nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. O! ARIANA!
    Masz w planach przygotować coś mniej perfekcyjnego?!
    Tragedia? HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA. to jest świetne *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja grafika jest nieziemska! Najbardziej lubię ostatni nagłówek

    Dodałam cię do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ARIANA *____*. 3 i 4 ♥ ikonki ♥.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna Notka : ) // ROLLIN.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Otwieram z przyjaciółką pierwsze centrum graficzne blogosfery - tutoriale, dodatki, szablony - dla blogów poświęconych grafice! Poszukujemy blogów chętnych do współpracy - między innymi jej plusami jest informowanie o nowych notkach na naszym blogu. Naprawdę warto zajrzeć i poczytać, serdecznie zapraszam!

    CHERMID.neth.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatni nagłówek jest boski *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie załamuj się, bo jeszcze w niepotrzebną depresję wpadniesz :* Notka jest zrobiona po mistrzowsku ! *.* Ciężko się zdecydować, co jest najładniejsze, bo wszystko jest piękne ! Tak się zastanawiam ... Ty to pewnie ze zdjęcia worka po ziemniakach zrobiłabyś śliczny nagłówek / ikonę, haha :* / gardan.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. pobieram te animacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy i trzeci rząd najlepszy. *-* Ach, jak masz tu ładnie, tak miło się robi. Pierwszy naglowek jest w takich fajnych kolorach. Drugi natomiast jest moim ulubionym, nie wiedzieć czemu. Trzeci jest sliczny, a ostatni.. Hm, spotkałam się z takimi naglowkami na szablonownicy, zaczarowane-szablony, itp. Bardzo mi się podobają. *-*// zapraszam do siebie: www.other-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie chciałabym cię zaprosić na otwarcie mojego bloga i zareklamowanie go bannerem. http://ombre-doute.blogspot.com/
    Dziękuje bardzo ♥ Sorry za spam

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna notka. // creamy-planet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Notka jest boska, ostatni nagłówek chyba z innej planety *.* Chciałabym Cię poinformować, że wystartowałam z blogiem o nazwie starnixx. To zupełnie nowy blog o nowej tematyce. Jeśli możesz, wpadnij, skomentuj, zareklamuj, zależy mi na czytelnikach :* Z góry bardzo dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  18. Boska notka ZAPRASZAM DO MNIE http://finally-queen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.