środa, 7 sierpnia 2013

♥ 062. Stock photos, fonts.

Hej! Tak jak obiecałam, dodaję coś z dodatków. Poszperałam trochę na tumblr'rze i znalazłam kilkanaście, moim zdaniem, wartych uwagi obrazków, które z powodzeniem nadadzą się na stocki. Proszę o informowanie mnie kiedy pobieracie, nie wymagam creditu.
Do tego kilka czcionek jako bonus. Mam nadzieję, że coś z tego wam się przyda :)

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
 photo 1_zps98c0bc8a.png photo 2_zpsa3789366.png
 photo 3_zpsc341426a.png photo 4_zps83333d2f.png
 photo 5_zps915fc517.png photo 6_zps782254aa.png
Zapraszam was też na bloga FRAMBOISE-AMOUR, który teraz jest szabloniarnią! Wczoraj dodałam notkę, możecie też składać zamówienia na szablony.

12 komentarzy:

  1. A więc... zapisze co pobrałam.
    • Stocki,
    • czcionki.

    To chyba wszytko z tej notki, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OTO TWOJE PRYWATNE ZAPROSZENIE NA NOWO OTWARTĄ WITRYNĘ! Wejdź już teraz. http://ifotos.pl/zobacz/222png_neexxas.png/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie dodana do obserwowanych, zapraszam (:

    OdpowiedzUsuń
  4. UKRADNE CI WSZYSTKO MWAHAHAHA.
    Aj lof ju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ładne :D
    Ze stocków może kiedyś skorzystam, zawsze się przydają c'nie? XD |evelicon

    OdpowiedzUsuń
  6. POBIERAM *O* /spanish-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. • pobieram • http://darvens.blog.onet.pl •

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.