piątek, 16 sierpnia 2013

♥ 064. The rain falls to the ground - Lily Collins.

\
 Hej. Dziś nieco krótsza notka - nie wyrobiłam się przed przeprowadzką. Jak możecie zauważyć, w sierpniu notki będą się pojawiały rzadziej, bo odzskam dostęp do internetu najprawdopodobniej dopiero we wrześniu ;< 
Te ikonki to jakaś lipa, wybaczcie :< Jedyne co mi się z tej notki w miarę podoba to drugi nagłówek..

 photo 3_zpseb19c589.png   photo 2_zps9bdf2ab6.png   photo 1_zps98dd9139.png
 photo 9_zps45c6dd3c.png photo 8_zpsc54a99b2.png photo 7_zpsb105db09.png
 photo 13_zpsec314e19.png photo 11_zps7f666ab4.png photo 12_zps24712b1b.png
 photo 6_zpsc14b4ae4.png photo 5_zps6f42c88a.png photo 4_zps6891d2f0.png
 photo 3_zps032556be.png photo 1_zpsbc605ede.png photo 2_zps848b6ffa.png
 photo 17_zps71afb02c.png photo 18_zpsabdeb99b.png photo 16_zps7213f569.png
*Zadaj mi pytanie*
Aha, jeszcze jedno :) Post, tak jak wspomniałam, był zaplanowany wcześniej. Na kolejny graficzny obiecuję dodać coś innego niż same blendy! :) Już się boję, co z tego wyjdzie.

14 komentarzy:

  1. Co ty gadasz! Notka jest piękna.
    Boże, nie wiem jak ty to robisz *o*|evelicon

    OdpowiedzUsuń
  2. Gify są świetne ;D I pierwszy nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Notka, Uwielbiam Lily : * // ROLLIN.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wlasnie jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 'lipa'? Co ty gadasz?! Z czystym sumieniem zaliczam tę notkę do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lipa? Ta notka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah, idź do kabaretu, bo śmieszne rzeczy wygadujesz :D L I P A ?! hahahah ^^ Ostatni rząd avków i drugi nagłówek najpiękniejsze *,* / gardan

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Podoba mi się blog i ta notka, a szczególnie nagłówek i animacje z Lily. Na pewno tu jeszcze wpadnę.
    Pozdrawiam, Selesta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ikonki ! < 3 Najbardziej podoba mi się 1 nagłówek. ; )
    Zapraszam na nowo powstałego bloga : douceur-flamme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie,boskie i jeszcze raz boskie! / graphiques-reves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dodałam Cię do "odwiedziam" / graphiques-reves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tu ślicznie <3 Cudowny szablon, notki, jeeeny... Tylko och i ach! Dodaję do polecanych i zdecydowanie będę wchodzić częściej. / jollers.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna notka < 3, Pobieram, oraz pobieram czcionki, tekstury z poprzednich notek. Dodałam cię do ulubionych na WAMMER.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.