niedziela, 11 sierpnia 2013

♥ 063. Under a trillion stars - Taylor Swift.

 
Hej. Jak mi szybko lecą te wakacje, straszne. Tyle miałam planów, a tylko niewielką część z nich udało mi się zrealizować. Czyli ogółem jak zawsze - wiele postanowień, z których nic nie wychodzi. I zawsze ten sam powód, czyli moje lenistwo.
Chciałabym was też uprzedzić, że niestety, ale w najbliższym czasie może być problem z regularnymi postami na blogu. Powodem jest moja przeprowadzka do nowego domu, gdzie przez pewien czas nie będę miała dostępu do internetu na komputerze, na którym zwykle pracuję. Oczywiście, będę się starała dodawać posty, kiedy tylko będę w stanie je opublikować. Przejdźmy do dzisiejszej notki :)

  photo 1_zpsf5bc21f0.png   photo 2_zps006d6f7a.png   photo 4_zpscd829f88.png   photo 3_zpsc9bfc19c.png
 photo 9_zps55268952.png photo 8_zpsdfc4aaa4.png photo 7_zps1355af76.png
 photo 10_zpsb3947f93.png photo 12_zpsd5c18796.png photo 11_zpsa455f94f.png
 photo 6_zps55a60d95.png photo 5_zpsf9c5e67a.png photo 4_zps5d6ba527.png
 photo 3_zps3a936ac7.png photo 2_zpse09baffe.png photo 1_zps16f8f8cd.png
 photo 15_zps258555d2.png photo 14_zps66b6103e.png photo 13_zps21b5b555.png 

12 komentarzy:

  1. Taylor <3
    Aż trudno mi wybrać najlepszy nagłówek. To jest takie śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się animacje :D
    p.s. a może by tak w następnym poście nagłówk stylu, stock na stock? :D Jeśli wiesz o co mi chodzi :D Bo same takie zdjęcia łączone w każdym poście to już trochę taka monotonia, nei sądzisz ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i racja, ale naprawdę nie czuję się dobrze w tworzeniu tego typu nagłówków.. robię je, ale nie sądzę, żeby były warte publikacji.

      Usuń
  3. W końcu mogę ci pokazać drzwi ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Najlepszy ten 2. Mogłabym kiedyś użyć tego stylu? Chodzi mi o te pionowe czarno-białe paski. Oczywiście jeżeli nie masz nic przeciwko. No i jeszcze cytaty z nowej piosenki Birdy, którą kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna notka, masz talent dziewczyno ! Szczególnie do szablonów !, ; )
    Najlepszy 3 nagłówek < 3
    Zapraszam na nowo powstałego bloga : douceur-flamme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram ostatni nagłówek, jest śliczny. *,*

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.