poniedziałek, 29 lipca 2013

♥ 059. Koloryzacje PSD // 3

Hej! Obiecałam więcej akcji i koloryzacji, więc dzisiaj kolejna ich porcja. Podglądy nie są zbyt fajne, ale nie miałam czasu zrobić nic lepszego. Swoją drogą byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście pisali, z kim mają być notki graficzne. Z góry bardzo dziękuję.
A jutro mija rok odkąd jestem na blogspocie. Strasznie szybko minęło, nie mam pojęcia kiedy ;)

 photo 1_zpscb495736.png  photo 2_zpsc8120509.png
 photo 3_zpsbe67fa74.png  photo 4_zps49391403.png
 photo 6_zpsf83960ab.png  photo 7_zps798f74cf.png

10 komentarzy:

  1. Pobieram jedną :) I gratuluję roku na blogspocie :}

    OdpowiedzUsuń
  2. pobrałam koloryzacje, są piękne <3 + gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę 2 !
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog i szablon! Uwielbiam ogladac Victorious <3
    swietne koloryzacje i na pewno pobieram <3 oraz dodaje button do linkow! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 ostatnie są świetne .. aż szkoda, że nie mam photoshopa ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. • pobieram • http://darvens.blog.onet.pl •

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram koloryzacje boskie :*

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.