poniedziałek, 8 lipca 2013

♥ 053. Photoshop Patterns // 2

Hej! Dzisiaj coś z dodatków, bo dawno nie było. Zalazłam kilka dość ciekawych patternów i postanowiłam dodać, może komuś się przydadzą. Są w 4 paczkach i niestety są tylko w plikach .pat, dlatego są tylko dla użytkowników Photoshopa.

 photo 1_zps58f6031b.png  photo 2_zps5dff71fa.png
 photo 3_zps63642f65.png  photo 4_zpsab47a3c3.png
podlądy  (c) Charlotte, patterny (c) Deviantart. 
  photo Beznazwy10kopia_zpsa5404c45.png 
EDIT: Właśnie zauważyłam, że stuknęło mi 14,000 wyświetleń. DZIĘKUJĘ <3

21 komentarzy:

  1. Śliczny blog. Zapraszam na bloga www.GOMEZOWKA.blogspot.com :) Już jest 1 notka :-* Proszę informuj mnie o kolejnych notkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej *_* Patterny *_* Pobieram 1,2 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielką prośbę, mogłabyś wstawić instrukcję, lub dać link do instrukcji, jak robić szablony fansite? Byłbym bardzo wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo wiem jak ta instrukcja miałaby wyglądać.. Miałabym tłumaczyć jak zrobić kształt na kartce lub wkleić zdjęcie? Tego nie da się wytłumaczyć, trzeba do tego dojść samemu.

      Usuń
    2. Nie, bardziej chodzi mi o to w jaki sposób go olinkować, w sensie, że kiedy robimy linki własne w nagłówku, to co zrobić, aby działały ;)

      Usuń
  4. Przypominam o oddaniu prac na III etap KG. ombre-bonheur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zrobić żeby one sie znalazły w ap? bo pobieram i nie otwierają się ani nic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy masz je pobrane, otwierasz Photoshopa, przeciągasz tam plik z patternami. I już są wgrane, możesz je nakładać na kształty, napisy itd w opcjach mieszania.

      Usuń
  6. świetna notka jak i wygląd zapraszam na mojego bloga własnie odbywa się konkurs graficzny zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram patterny.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.