środa, 17 lipca 2013

♥ 056. Photoshop ATN actions // 4

Dzień dobry :3 Dziś coś do pobrania, jako że takie notki robi się szybciej, a ja muszę skleić jeszcze jedną, żeby była na czas kiedy mnie nie ma. ( piszę tą notkę o godzinie 12.58 w niedzielę 7 lipca, hah ). Ktoś poprosił o akcje, oto i są. Symbolicznie, bo tylko 4, ale prawdopodobnie będzie tego więcej. 

 photo 1_zps787f6c4a.png
 photo 2_zps0eaabd61.png
 photo 3_zpsec97a23b.png

 photo Beznazwy10kopia_zpsa5404c45.png
Serio, bierzcie jak pobieracie cokolwiek. Na mediafire mam napisane dokładnie, ile było pobrań. Jeżeli liczba pobrań znacznie przekroczy liczbę komentarzy, zastanowię się czy w ogóle, kiedykolwiek jeszcze wrzucić coś z dodatków. Szczególnie to się tyczy akcji, bo wiele blogerek wcale ich nie udostępnia. Dlatego doceńcie to, że ja daję coś, co sama musiałam znaleźć, a wy macie to na tacy.
 *Zadaj mi pytanie*

9 komentarzy:

  1. ładny blog pobieram wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe! :) I ładne :)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram wszystkie ! :* / gardan

    OdpowiedzUsuń
  4. • pobieram • http://darvens.blog.onet.pl •

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.