niedziela, 20 stycznia 2013

♥ # Liebster Blog Award.

Hej! Dzisiaj trochę inaczej, ponieważ zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez kilka osób, pomyślałam, że to fajna zabawa, więc wezmę także w tym udział. ;))
Myślę, że już wszyscy wiedzą o co chodzi, ale tak na wszelki wypadek:  odpowiadamy na 11 pytań, zadajemy swoje 11, a następnie nominujemy kolejne 11 osób. Nie możemy zaprosić do zabawy osoby, która nas nominowała.

Nominacje otrzymałam od:
Uh, zaczynam : 3

LITTLESTOCKS
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
 Gdybym miała odpowiedzieć jednym słowem, odpowiedź brzmiałaby - pragnienie samowystarczalności. Przygoda zaczęła się, kiedy zostałam współautorką na innym blogu, z czasem jedak chciałam spróbować samodzielnie prowadzić bloga. I tak to się zaczęło. ;)
2. Dlaczego właśnie taka tematyka?
Ponieważ uwielbiam tworzyć - dobieranie tekstur,  czcionek, koloryzacji, szukanie zdjęć.. To wszystko sprawia mi ogromną frajdę.
3. Od kiedy blogujesz?
Bloguję od jesieni 2010 roku, czyli trochę ponad 2 lata.
4. Twoje zainteresowania?
Głównie literatura. Moją największą życiową miłością są książki. Sama także uwielbiam pisać, ale narazie tylko do szuflady. Przybieram się do założenia bloga z opowiadaniem, ale ciągle brakuje mi odwagi.
Kolejną pasją jest śpiewanie, ale jest to tak mało oryginalne hobby, że nie będę się nad tym rozpisywać.
5. Jak masz na imię?
Monika, ale wolę Monia.
6. Kiedy masz urodziny?
19 marca, dokładnie o godzinie 23.55, haha c :
7. Co chciałabyś zwiedzić?
Anglię, konkretnie Londyn, ze względu na niezwykle ciekawą historię miasta.
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
Język polski, z powodów zawartych w pytaniu czwartym : >
9.  Jakiego przedmiotu nie lubisz?
Fizyki. Średnio interesuje mnie, z jaką energią kinetyczną uderzy dwukilogramowy melon spadając z dziesiątego piętra. 
10. Ulubiona pora roku?
Zima. Uważam ją za najbardziej romatyczną, magiczną i piękną porę roku. 
11. Ulubione zwierzątko?
Jestem zdeklarowaną psiarą. ;) Sama mam psa, czarnego mieszańca o imieniu Toffie.

FRAMBOISE-AMOUR
1. Piszesz czasami opowiadania?
Tak, pisałam o tym wyżej. : 3
2. Umiesz robić biżuterie? A jak tak to czy ja nosisz na co dzień?
Nie umiem, nie mam ręki, cierpliwości i talentu do DIY.
3. Jak długo potrafisz siedzieć przy komputerze?
Oj, długo. Czasami nawet za długo. : 3 Jeżeli mam wolne, nawet cały dzień.
4. Masz swój ulubiony napój?
Wielbię zieloną herbatę. Często piję również Colę i pomarańczowego Kubusia.
5. Leciałaś kiedyś pociągiem (żart) samolotem?
Nie, ale bardzo bym chciała, to musi być cudowne uczucie.
6. Lubisz malować paznokcie?
Jedną z moich najgorszych nawyków jest obgryzanie paznokci, dlatego bardzo rzadko zdarza się, że mam je pomalowane. Ale aktualnie jestem w trakcie hodowania, także no, trzymajcie kciuki żebym nie pękła.
7. Co sądzisz o Polsce?
Jestem patriotką, kocham nasz kraj, jestem dumna z historii. Oczywiście, czasami wstydzę się za rodaków, ale tutaj się urodziłam i nigdy nie powiem na Polskę złego słowa.
8. Masz ulubiona blogerkę?
9. Jaki masz telefon?
LG P350 Swift ME. Złom jakich mało.
10. Jaką muzykę słuchasz?
Uh, nie cierpię tego pytania. Nie umiem tego określić. Czasami popadam ze skrajności w skrajność. Najbardziej kocham wolne ballady jedynie z akompaniamentem gitary akustycznej lub pianina. Jeżeli chodzi o ulubionych wykonawców: Lana Del Rey, Birdy, Marina & The Diamonds, Adele, Florence + The Machine, Ellie Goulding.
11. Lubisz język angielski?
Tak. Nie cierpię tylko sposobu nauczania mojej belferki, która stopniowo mnie do tego języka zniechęca, niestety.

BLONDIEE-GRAPHICS
1. Dlaczego wybrałaś/wybrałeś własnie taka nazwę swojego bloga? 
Mój adres oznacza kwiatowe wrażenie i wybrałam go dlatego, że uwielbiam kwiatowe motywy, jak i też same kwiaty. : 3
2. Jak spędzasz swój wolny czas?
Bardzo różnie. Spotykam się ze znajomymi, czytam, robię grafikę, a czasami po prostu bez celu krążę po sieci, haha.
3. Jak nazywa się twoja najlepsza przyjaciółka?
Beata.
4. Ulubiony film i dlaczego właśnie ten?
Zdecydowanie będą to Listy do Julii. Urzekł mnie prostą, ale piękną fabułą, cudowną grą aktorską Amandy Seyfried i słodkim happy endem. ;)
5. Ulubiony artysta/artystka/zespół muzyczny i dlaczego właśnie ta/ten?
Nie będzie to zaskoczeniem - Lana Del Rey. Jest niesamowicie intrygującą postacią, ma oryginalny, nietuzinkowy głos. Jest inna niż wszystkie piosenkarki na listach przebojów i za to ją cenię. Ma pomysł na siebie i wprowadza do muzycznego świata coś zupełnie nowego.
6. Ulubiony blog?
7. Nabliższy weekend spędzę...?
 Nie mam zielonego pojęcia. Wszystko robię spontanicznie. ; 3
8. Gdzie mieszkasz?
Białystok, woj. podlaskie.
9. Ile masz lat?
W marcu skończę 15.
10. Twoja największa pasja...?
 odpowiedź wyżej.
11. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Wyobrażam sobie siebie jako absolwentkę prawa, być może już nawet właścicielkę kancelarii prawnej, haha.


GRAPHICS ON ONE
1. Czy interesujesz się grafiką komputerową?
Oczywiście, w końcu o tym jest mój blog.
2. Czy potrafisz tworzyć kody?
Nie. Nie łapię się w tym zupełnie, chociaż próbowałam.
3. Co zmieniłabyś w życiu człowieka?
Nie do końca rozumiem to pytanie..Może to, żeby ludzie stali się w stosunku do siebie lepsi, mniej zawistni, żeby głównym celem nie była władza i bogactwo.
4. Czy chciałabyś mieć sławnego bloga?
Myślę że tak, bo jednak im więcej czytelników, tym więsza mobilizacja do tworzenia.
5. Czym się interesujesz?
Literatura, muzyka, grafika komputerowa.
6. Czy dla grafiki oddałabyś wszystko?
 Nie. Grafikę uwielbiam, ale nie jest ona na pierwszym miejscu. Są ważniejsze sprawy, jak rodzina, przyjaciele, wykształcenie.
7. Czy lubisz chodzić do szkoły?
Nie. Nie znajduję żadnej dobrej strony chodzenia do szkoły.
8. Co nie podoba Ci się w Twoim mieście?
W sumie to nic. ;)
9. Jaki masz kolor oczu?
Brązowe.
10. Co najbardziej wychodzi Ci w grafice?
Wydaje mi się że blendy, bo w nich mam największe doświadczenie i robię je najdłużej.
11. Jaki lubisz kolor?
Czerwony, brązowy, złoty.
PERNAMENT-DESIGNS
Pytania:
1. Opisz siebie jako człowieka, ale szczerze.
Jestem niepoprawną romantyczką, zawsze optymistycznie nastawiona do wszystkiego, strasznie wrażliwa ( czasami za bardzo ). Jestem też bardzo leniwa, no i jestem okropną materialistką. 
2. Uszanowałabyś wolę przyjaciółki nawet, gdyby było to złe dla niej?
Próbowałabym ją przekonać, ale jeżeli byłaby niewzruszona, uszanowałabym jej decyzję.
3. Jakbyś miała wybrać: zwierzę nowonarodzone lub ze schroniska. Które i dlaczego?
Na pewno ze schroniska. Mój piesek jest wzięty ze wsi, także był niczyj i bardzo się cieszę, że mogłam mu pomóc. 
4. Jak byś dała na imię swoim dzieciom?
Córce Weronika, synkowi Michał. : 3
5. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości i dlaczego?
Chciałabym przeprowadzić się do dużego miasta, jak Warszawa, Kraków, Wrocław.
6. Masz jakąś pasję?
wyżej.
7. Inspirujesz się kimś w życiu i przy tworzeniu grafiki?
Raczej nie. Czasami coś podpatrzę na innych blogach, ale nie nazwałabym tego inspiracją.
8. Komedia vs. Dramat?
Zdecydowanie dramat, ale komedię także czasami obejrzę. Wszystko zależy od  nastroju.
9. Od kiedy tworzysz grafikę?
Uh.. jakieś 4 lata będą chyba ; 3
10. Sama wymyśl sobie pytanie i na nie odpowiedz :D 
Nnkjuewhasdfoeo, niech będzie - Do jakich fan base'ów należysz?
Selenators i Lanatics. 

GRAPHICE-WORD
1. Co cię skłoniło do tworzenia grafiki?
Kiedyś, kiedy jeszcze byłam aktywna na poszkole, była taka dziewczyna, o nicku bodajże 'Princes_V'. Robiła przecudowne blendy, jej strona zawsze wyglądała nieziemsko. No i ja również tak chciałam. ;)
2. Dlaczego właśnie tak nazywa się twój blog?
Było podobne pytanie, ale powtórzę - kocham kwiaty, a impression to takie ładne słowo, haha.
3. Jaką muzykę lubisz i dlaczego?
Nie mam ulubionego gatunku, ale uwielbiam wolne, smutne, romatyczne ballady. Po prostu wyciszają mnie i wprowadzają w swego rodzaju melancholię? Chyba tak mogę powiedzieć.
4. Komedia vs horror (dlaczego?).
Komedia! Obejrzałam w życiu jeden, jedyny horror ( Ring ) i nigdy więcej tego nie zrobię. Mam za słabe nerwy na tego typu rozrywki,  jestem zbyt wrażliwa na tego typu bodźce.
5. Ulubione zwierzątko i dlaczego?
Pies. Uważam że to najsłodsze, najbardziej pocieszne, mądre i wierne stworzenia na świecie.
6. Gdybyś mogła coś na świecie zmienić to co?
Najbardziej na świecie nie rozumiem wojny. I chciałabym, żeby zapanował pokój. To tyle, jeżeli chodzi o świat.
7. Ulubiony serial i dlaczego?
Nie oglądam seriali póki co, ale jak przeczytam PLL to mam zamiar zabrać się za serial.
8. Ulubiony aktor/aktorka . Dlaczego właśnie ta?
Selena Gomez ;) Właściwie to nie wiem czemu, po prostu uwielbiam ją oglądać, w czymkolwiek by nie zagrała.
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Śpiewam, graficzę, czytam. Czasami po prostu uprawiam opierdaling.
10. Czego się najbardziej boisz?
Psychopatów : O
11. Fantastyka czy realność? 
Zastanawiam się nad tym pytaniem i nie wiem co odpowiedzieć. ;) Najlepsze by było to i to, żeby zależało ode mnie gdzie chcę się znaleźć.

DARVENS
1. Skąd wzięła sie nazwa twojego bloga ?
wyżej.
2. Długo go prowadzisz ?

Ten prowadzę około pół roku, ale jest on kontynuacją pavementa - razem będzie to 1 rok i 2 miesiące.
3. Twój ulubiony kolor ?

Czerwony, brązowy, złoty.
4. Twoja szczęśliwa liczba ?

Nie mam takiej.
5. Lubisz lody ? : >

Oczywiście! Sorbet mango z Grycana forever.
6. Kogo nie lubisz ze swojej szkoły ?

Hahah, napiszę, a co! Takiej Martyny, zołza jakich mało. Przez nią straciłam przyjaciółkę, ale whatever, nie będę się wyżalać.
7. Gdzie wybierasz się na wakacjach ?

Nie mam pojęcia :< Może Agata wybierze się do mnie! ♥
8 . Trzy cechy twojego charakteru to ?
wrażliwość, nieśmiałość, lenistwo
9. Ulubiony przedmiot w szkole ?
j. polski.
10 . Lubisz Biebera ? haha : >
W sumie to nie mam gwiazdy, której nienawidzę. Mam tylko takie, które lubię i które są dla mnie obojętne. Bieber należy do tych drugich.
11 . Przedmiot w szkole którego nie cierpisz ? ;>
Fizyka, chemia, biologia i WF, ale mam z niego zwolnienie ahahaha.
 ____________________________________________
NOMINUJĘ BLOGI:
 11. shavend.blogspot.com
_________________________________________
PYTANIA:
1. Skąd się wziął twój blogowy pseudonim?
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
3. Jakie są twoje życiowe priorytety?
4. Ulubiona piosenka?
5. Ślepo podążasz za modą?
6. Wolisz czytać czy czekasz na filmy?
7. Jak radzisz sobie z zimową chandrą?
8. Masz rodzeństwo?
9. Jesteś zadowolony/a ze swojego miejsca zamieszkania?
10. Jesteś uzależniona od swojego telefonu?
11. Co sądzisz o operacjach plastycznych i innych ingerencjach w swoje ciało? Tolerujesz, czy jesteś za naturalnością mimo wszystko?
  ______________________________________
Jeżeli ktoś jeszcze zechce mnie nominować, odpowiedzi pojawią się w tym poście.          
 xoxox Monia.
 


4 komentarze:

  1. Bardzo Ci dziękuję, za odpowiedz 6 - blondiee-graphics. Cieszę się, że tak podoba Ci się mój blog. Kiedy czytałam tę odpowiedz, bardzo się ucieszyłam, że ktos docenia moja prace ;) dziękuję <3. Niven

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje, postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wgl zapraszam do mnie na bloga : Carness.blog.pl i Proelosiak.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.