sobota, 26 stycznia 2013

♥ 023. Fonts // 2

Hej. Zanim się obejrzałam połowa ferii minęła. : < Zmieniłam szablon, jest strasznie prosty ale whatever. Tamten już mi się znudził, był na blogu cztery (!) miesiące.
Ostatnio poważnie zastanawiałam się nad zmianą tematyki bloga. Zawsze myślałam, że dodawanie downloadów to takie trochę zbywanie czytelnika, robienie notki na 'odwal się', bo przecież wtedy powielamy tylko czyjąś pracę, bo raczej mało jest wśród nas takich geniuszy, którzy sami stworzą czcionkę, akcję, tekstury itp. Jakże wielkie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że właśnie blogi o takim profilu są teraz najchętniej odwiedzane. Przeanalizowałam wszystko i stwierdziłam, że po prostu urozmaicę bloga dodatkami, ale z grafiki nie zrezygnuję. Nie wiem, czy bym to przeżyła. ;)
Wygląda to trochę tak, jakbym próbowała się na siłę dostosować do 'mody', ale tak nie jest. Nie komercjalizuję bloga, spokojnie. Zawsze będę prowadzić go tak jak mi się podoba, ale zależy mi też, żeby to co robię było przydatne dla innych.


  Charlotte  Fonts 00:40
  
__________________________________________

BIERZESZ - PISZESZ
Nocne notki są najlepsze.
Mam nadzieję, że się przydadzą. 
Następna notka raczej na pewno będzie graficzna, mam przynajmniej takie plany. ;)

8 komentarzy:

  1. Z blendow i awatarow, nie możesz zrezygnować. Takie dodatki to świetny pomysł ;) pobieram jedną czcionkę. Niven

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobiorę jakies czcionki, takich pisanych ostatnio mi brakuje.
    Co do zmian - szablon cudny, wcale nie za prosty.
    Co do zmian w notkach - też sądzę, że taki 'złoty środek' będzie najodpowiedniejszym pomysłem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę jedną. xoxo Sophie

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na nn na http://shavend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram czcionki, szablon wcale nie za prosty tylko delikatny i w tym dlatego ladny :-) zmiana troszeczke tematyli bloga jest dobrym pomyslem xd

    OdpowiedzUsuń
  6. pobrałam dwie czcionki, dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.