środa, 23 stycznia 2013

♥ 022. Koloryzacje PSD // 1

Hej! Nabrałam jakiejś strasznej ochoty na robienie postów, po tym jak dotarło do mnie, że odkąd przeniosłam się na blogspota minęło 6 i pół miesiąca, a dodałam tylko 21 notek. Tak nie może być. ;)) Dlatego teraz mam mobilizację - dorównać dziewczynom, bo zostałam daleko w tyle.
Nie daliście mi znać w poprzedniej, czy chcecie te koloryzacje, ale sprzeciwów także nie było, więc są, na prośbę tej osoby z aska.Wybrałam moje ulubione ( z wyjątkiem tych, których nie mogę rozdawać, no cóż ). Zapewniam, że wszystkie są super i pasują do większości zdjęć. Credity są w nazwach, podglądy moje.


  Charlotte  PSD's 09.43
 
 
___________________________________________________
BIERZESZ=PISZESZ , przypominam, że widzę, ile było pobrań. ;)
Mam nadzieje, że się wam przydadzą. Chcecie więcej notek z dodatkami? Mam tego pełno.

Zapraszam na mojegu TUMBLRA i ASKA 
xoxox Charlotte.

17 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o pytanie na końcu notki . Odpowiedź brzmi TAK .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zajmuję się na poważnie fotografią, a raczej jej obróbką więc wszelkie akcje są mi potrzebne. Chętnie sobie niektóre pobiorę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana http://ferisgraphics.blogspot.com/2013/01/19-liebster-blog-award-gify.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejejej, zanim pobiorę, to wytłumacz, jak się je instaluje XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie instaluje się. ;) Musisz otworzyć je w photoshopie. Jeżeli nie masz, otwórz okno warstw ( Okno>Warstwy ), i przeciągasz folder z efektami na zdjęcie lub grafikę.

      Usuń
    2. Aa, to taki myk :D W takim razie pobieram wszystkie (;

      Usuń
  5. Pobiorę oczywiście, ale narazie nie mogę xd Chcę dodatkii xd Akcje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram, dziękuję za spełnienie prośby. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejciu, jaki śliczny wygląd bloga *,*

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.