wtorek, 28 stycznia 2014

♥ 080. PNG's, fonts.

Hej! Oczywiście nie zdążyłam zaplanować notek przed wyjazdem, cała Monia. Na szczęście miałam na mediafire dwie paczki PNG-sów, które znalazłam kiedyś, a nie było okazji, żeby je wstawić. Czcionki z komputera Agatki, hihi <3Jak wrócę będę musiała się porządnie ogarnąć i zrobić kilka notek graficznych oraz oddać zamówione szablony - obiecuję to publicznie!  

  photo PDGL1_zps3ddd1b1c.png
 photo PDGL2_zps1c0f9c11.png 
•••••••••••••••••••••
 photo pryingangel_zps83194748.png photo primokas_zpsa722141b.png 
 photo truelies_zpsb5f227d7.png photo colorsofcopy_zpsb406585e.png 
 photo chopin_zpsa0ecb61a.png photo celinedion_zps69268d58.png 
__________________________________________________
twitter icon tumblr iconinstagram icon
masz pytanie? zadaj je TUTAJ


8 komentarzy:

  1. Lodzio miodzio notka :]
    Nie pobieram bo mam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram kilka czcionek, śliczne są ;)
    Tylko mi się zdaje, że czcionka w ostatnim rzędzie po lewej jest źle podlinkowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Without me - twój komentarz "lodzio miodzio [...]" To mi przypomniał pingwiny z madagaskaru ;*
    A co do mojego komentarza. Więc tak, szablon główny bloga to jest miód malina ^o^ A notka
    świetna. Niestety pobiorę z niej tylko jedną czcionkę ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę png's, są śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram dwie czcionki || darvens

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram czcionkę :)
    Serdecznie zapraszam na bloga [http://stunninggraphics.blogspot.com/]
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.