poniedziałek, 6 stycznia 2014

♥ 077. Don't let them see - Bella Thorne.



Hej! Pierwsza notka w 2014, łał. Mam nadzieję, że Sylwester był udany i będziecie mieć co wspominać przez cały rok :) Teraz zaciskam zęby i odliczam czas do ferii, na szczęście do moich zostało tylko 13 dni, w których będę w szkole, także mam nadzieję, że szybko z leci. Niestety, za tydzień czeka mnie jeszcze pisemna część rejonowego etapu konkursu, o której wam wspominałam. Trzymajcie za mnie kciuki, bo chyba nigdy na niczym mi tak nie zależało jak na tym głupim tytule laureata i nie pamiętam, żebym czymkolwiek aż tak się stresowała. Będziecie trzymać za mnie kciuki, prawda? :3
Chciałabym wam też baardzo, baardzo podziękować, bo stuknęło mi niedawno 20,000 wyświetleń. Jesteście niesamowici, jestem z tego strasznie dumna i wciąż ciężko mi uwierzyć, że przewinęło się już tutaj tyle osób. 
Jeszcze jedno! Założyłam instagrama, będzie mi miło, jeżeli ktoś mnie zaobserwuje -@sparkelishes

 photo 1_zpsbae2d55c.png  photo 2_zps89a32df4.png  photo 3_zpsa9caed2e.png 
 photo 12_zps0e2c03b0.png photo 11_zps89b8c3c7.png photo 10_zpsd3b3bb88.png 
 photo 8_zps43aa9e40.png photo 9_zps9cb45718.png photo 8_zps43aa9e40.png 
 photo 6_zps869a2249.png photo 4_zps5f757236.png photo 5_zpsdf1e259e.png 
 photo 1_zps091a5060.png photo 2_zps3ff6c8e7.png photo 3_zpse6a0ea28.png

Koniecznie piszcie kogo dodać w kolejnych notkach lub jakie dodatki by się wam przydały. Notki będą minimalnie raz w tygodniu, a kiedy będę miała więcej wolnego - na pewno częściej. Trzeba w końcu dobić do 100 notek, no nie? 

  twitter icon tumblr iconinstagram icon
masz pytanie? zadaj je TUTAJ

12 komentarzy:

  1. mi zostało mniej dni do ferii ale hejtuje pomysł bycia pierwszą z feriami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, teraz to JA będę się z ciebie śmiała, kiedy mi zostanie jeszcze calutki tydzień <3

      Usuń
    2. a to moja wina? mamy idiotów w rządzie!

      Usuń
  2. Boskie ♥ szczególnie 2 naq i 4 rządek avków

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, że 13 już masz ferie, łał ! Co do notki, to oczywiście jest cudna, zwłaszcza 2 nagłówek ; )
    Trzymam za Ciebie kciuki na konkursie < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      No niestety, tak dobrze to nie ma ;( Miałam na myśli, że jeszcze 13 dni będę chodzić do szkoły - ferie mam dopiero 25.01 :)

      Usuń
  4. Śliczna notka i wygląd bloga. : D || http://candy-graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówki jak zwykle cudowne .. @blondieepower już cię obserwuje na instagramie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne :) szczególnie 1 nagłówek i 2 rządek avków C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje cię na instagramie :D http://instagram.com/chocolatewithmylife/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny nagłowek. A Bella pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.