środa, 27 listopada 2013

# BLOG ZAWIESZONY

Hej kochani. Zbieram się do napisania tego postu od paru dni. Zawieszam bloga na okres kilku tygodni, maksymalnie do świąt. 
Główny powód to obowiązki szkolne - przeszłam etap szkolny konkursu przedmiotowego z wosu, a drugi etap polega na napisaniu dość obszernego projektu, który, jak podejrzewam, pochłonie większość mojej uwagi. Mam nadzieję, że wrócicie na fleur w okresie świątecznym, kiedy pojawi się już kolejna notka? :) 
W każdym razie, do napisania! <3

EDIT 15.12.13 : Zmieniłam szablon! Strasznie mnie drażniło, że tamten był taki letni i w ogóle nie pasował do panującej pory roku... Dalej jestem zajęta, ale akurat ten zrobiłam jakieś półtorej miesiąca temu. Miał być jesienną odsłoną bloga, ale stwierdziłam, że jest słaby i nie wstawiłam go. Zmieniłam kilka rzeczy, jest lepiej, ale ciągle nie tak jak bym chciała. Później dorobię jeszcze napisy i ramki i chwilowo zostanie na blogu. W przerwie świątecznej na pewno zrobię nowy, typowo zimowy szablon
Czas szybko leci, a ja już za tydzień wracam! Nie mogę się doczekać dodania notki dla was. <3

4 komentarze:

  1. Wygraj konkurs, i wróć na bloga z podwojoną siłą. Czekamy na następne notki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na nową notkę ;D
    Wygraj ten konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygraj konkurs ♥ Czekam na twoją notkę ♥ I cudowny nowy szablon ♥

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.