poniedziałek, 22 października 2012

♥ 017. Just believe in better tommorow - Cher Lloyd.

Hej. Oszukałam was, znowu. Druga notka w tym tygodniu, bardzo śmieszne. Przez weekend pracowałam nad imprezą, która jest już za osiem dni! Nie mogę się już doczekać, żeby mieć to wszystko za sobą, bo wtedy będę mogła skupić się na bieżących notkach. Mimo braku czasu nawet nie przeszło mi przez myśl, żeby zawiesić bloga. Chyba serio lubię to co robię, haha. : > W szkole cisną niemiłosiernie tak betewu. Koniec zanudzania, oto moje nowe wypociny.

  Charlotte  Cher Lloyd  14:55




8 komentarzy:

  1. No, ładne ładne ♥
    A co do szkoły, to łączę się z Tobą w bólu i cierpieniach... Średnio 4 sprwdziany tygodniowo i tak już ponad miesiąc T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę.. Nienawidzę.. Nienawidzę... Nienawidzę twojego talentu ;ppp Notka cuuuuuudowna. Ty chodzący talencie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Swagger Jagger, Swagger Jagger. jaj ! piękne, piękne, cuuu - do - wneee ! <3 // gardan

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda *.* - 1 nagłówek <3 dla mnie najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym Cię poprosić o Zrobienie notki z Big Time Rush ? :***
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś zrobić notkę z Olivią Holt ?

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.