poniedziałek, 8 października 2012

♥ 016. Everything is fine - Shay Mitchell.

Hej! Zdziwieni, że notka pojawiła się dzień po dniu? : > Zwolnili mnie dzisiaj z ostatniej lekcji ( skończyłam o 12:35, szał ), to postanowiłam coś zrobić. Ogólnie ten tydzień mam troszeczkę luźniejszy, jutro mam tylko sprawdzian z chemii i kartkówkę z matmy, dalej tylko kilka kartkówek, więc jak dobrze pójdzie, to ten post nie będzie ostatni w tym tygodniu. 

  Charlotte  Shay Mitchell  15:38

 
 
    

     
      

Nie podoba mi się ta notka. O_o Piszcie kogo chcecie w następnej.

7 komentarzy:

  1. Hyhy, ja po 12 kończę co środę ♥ Ale ten tydzień do luźniejszych bym nie zaliczyła :< A nagłówki za sekundę zobaczę, ale już wiem, że są cudowne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do dwunastej mam tylko w piątki.. najdłużej w środy do szesnastej.. Ja bym jednak tego tygodnia nie zaliczała do lużniejszych! Tyle sprawdzianów i kartkówek.. ale to w szkole norma.. Co do grafiki jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww ♥
    Kocham.
    Zaraz ci wymyśle z kim masz zrobić.
    *dwa lata później*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, pobrałam jeden z nagłówków z Amandą Seyfried na swój blog,jeśli oczywiście mogłam, bo bardzo mi się spodobał.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przesadzaj, bejbe :3 Notka jest b. ładna < 3 Co powiesz na Miley Cyrus w nn ? Ma teraz tyle nowych sesji .;] // GARDAN

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna grafika, jak znajdziesz chwile to wpadnij do mnie ;) Prixie.blog.onet.pl . Zapraszam!! Możę będziemy informowaś się o NN?

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.