poniedziałek, 10 marca 2014

# time to rest


Hej kochani. Wpadłam tylko na chwilę, żeby poinformować Was o decyzji, jaką podjęłam. Fleur-impression zostaje zawieszony do odwołania. Nie chcę sobie wyznaczać żadnych terminów, wrócę, kiedy poczuję, że to ten moment.Miałam tyle do przekazania, a jak zwykle, kiedy zabieram się, żeby napisać post, siedzę pięć minut z palcami na klawiaturze i wciąż pustym monitorem. Może to kolejny znak, że się powinnam zakończyć tą szopkę. Kiedyś blogowanie było dla mnie przyjemnością, a ostatnio stało się obowiązkiem, z którego tak czy inaczej nie potrafiłam się wywiązać. Wzięłam sobie do serca komentarze z ostatniego postu. Może dziewczyny mają rację i zwyczajnie potrzebuję odpoczynku, a może po prostu znudziło mi się to wszystko i postąpię dobrze, zamykając rozdział 'blog'. 
Nie kończę przygody z grafiką. Nie usuwam programów, tak jak zwykło się robić w graficznej blogsferze, żeby odejście było bardziej efektowne i dramatyczne. Nie, tego byłoby za wiele :) Będę tworzyć, jednak póki co tylko dla siebie, bez pośpiechu i żadnej presji, którą bądź co bądź, sama na sobie wywierałam.

Dziękuję jeszcze raz za wszystko i do napisania! <3
Monika

8 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że będzie mi brakowało twojej grafiki :c ♥ Ale dobrze zrobiłaś. Musisz sobie odpocząć, ponieważ blogowanie już nie sprawia ci przyjemności tak jak na samym początku. Jak sobie odpoczniesz to na pewno napłynie ci dużo pomysłów do główki :3 ♥ Miłego odpoczynku! :*
    Pozdrawiam !<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrą podjęłaś decyzję ;)
    My na twoje posty i twoją grafikę będziemy czekać wiecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Przepraszam Cię bardzo za ten spam. GARDAN.blog.onet.pl wisi nad zamknięciem. Trzymam go jak mogę. Mam całkiem nową ideę, nie chcę już robić icon. Jeśli możesz - proszę, zagłosuj w sondzie: http://sonda.hanzo.pl/sondy,222755,Dtlv.html Będzie ona miała decydujący wpływ na moją decyzję. Byłabym wdzięczna gdybyś poprosiła innych o głos. Dziękuję i jeszcze raz przepraszam :) ~ gardi

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam Cię zaprosić na mój blog o Ewelinie Lisowskiej. Jeśli tylko chcesz, to możemy dodać swoje blogi do Affiliates oraz informować się o nowych postach. Pozdrawiam :) http://ewelina–lisowska.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. mega <3 Zapraszam!: damnisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, chciałabym cię zaprosić na nowego bloga graficznego http://weteer.blog.onet.pl . W pierwszej notce znajduje się grafika oraz MK i Okazje. Z góry bardzo dziękuję za skomentowanie pierwszej notki i za wyświetlenie : ) + Przepraszam za spam || WETEER

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.