poniedziałek, 27 maja 2013

♥ 039. Got me sparkling just like an emerald - Zendaya Coleman.

Hej :) Jak ja się długo nie pokazywałam w tych internetach, ale ciepło, poprawianie ocen, te sprawy, wiecie o co chodzi. Jak wasze oceny? Ja niestety średnio zadowolona, ale bywa, cały czas obiecuję sobie że w 3 klasie wezmę się za siebie, będę się uczyć regularnie, srutututu majty z drutu. Mimo że sama w to do końca nie wierzę. Jestem ambitna, ale leniwa, to naprawdę się nie wyklucza, jak sądzi moja mama. 
Podoba mi się tytuł dzisiejszej notki, omnomnom. W przeciwieństwie to samej notki. Ogólnie nie wiem co tu robi trzeci... 
  17:01 Zendaya Coleman Charlotte.  click.  

  
 
 
_____________________________________

 • Masz pytanie o koloryzację, czcionkę, teksurę czy cokolwiek innego, nawet nie dotyczącego bloga i grafiki? Chętnie odpowiem TUTAJ
• Posiadacze Tumblra mogą mnie śledzić TUTAJ
Mam trochę pomysłów na notki z dodatkami, także oczekujcie :)

7 komentarzy:

  1. A mi ten ostatni podoba się najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne nagłówki, trzeci jest bardzo ładny, ale najbardziej podoba mi się pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci jest świetny.
    Ale mój ulubiony to pierwszy <33

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy jest moim ulubionym ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne <333 podoba mi się strasznie trzeci ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny nagłówek ;* ja dopiero zaczynam zapraszam do mnie
    non-perfection.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie mam nic przeciwko dodaniu adresu bloga na końcu komentarza, natomiast te zawierające jedynie spam będą usuwane.